miercuri, 2 februarie 2011

la prima vedere .. the first time that i saw him..

masina inca nu aer actele facute si inca nici nu stiu daca am sa reusesc sa le fac dar... merita prezentat...

deci ! un t2b , panel , un fost " Deutsche Bundespost " , masina are un motor de 1.600 cmc si este motorul original . An fabricatie 1978 , masina a fost cumparata de la cel de la care am prmit-o , pentru a fi donatoare pentru alte doua busuri... din fericire a scapat . Domnul respectiv a vazut ca sunt innebunit dupa bus , a spus ca mi l face cadou . La inceput nu am putut accepta dar... intr un final am spus ca am sa il iau. Si asa a aparut numele de El Segundo , eu sper ca dupa ce il termin pe busica , sa ma apuc si de El Segundo , care va fi fratele lui "type two detectives" am sa pun o poza de referinta mai jos..




bun deocamdata atatea poze am ..
acesta este busul pe care il voi copia ... cu mici exceptii..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu